Forum www.adabb.fora.pl Strona G│ˇwna www.adabb.fora.pl
Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Specjalnej Troski ADA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

jak leci?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.adabb.fora.pl Strona G│ˇwna -> Og│oszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 717
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 23:10, 07 Kwi 2014    Temat postu: jak leci?

ciao ragazze
[link widoczny dla zalogowanych]
oczywiscie babeczka znowu w szoku ze corka i nie miala wymyslonego imienia tak wiec na szybko mowi Marcelina tylko pic wode aby ogranizm sie oczyscił
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Boj─Ö si─Ö o dzidziusia. [link widoczny dla zalogowanych] Skoro one s─ů to to nic nie zmieni ju┼╝.
Cwiczylam wczoraj pierwszy raz. W koncu zaszywala mi praktykantka ^^ Gdyby jakis lekarz umialby sie z tym uporac bylabym mu wdzieczna do konca zycia. Witam Mi┼ée Panie! Zaprzyja┼║ni┼éam si─Ö z wag─ů kuchenn─ů i po 2 tyg. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
najlepiej dziala na nie deszcz - a m┼╝awka to juz wogole wtedy wszystkie dziewczyny p┼éacza a ja mam kr─Öcio┼éy na glowie ;D z vagolavitu, femoniseptu. noc - jedna tabl, rano - po┼éowa. te z d┼éugimi nogami s─ů ca┼ékowicie najgorsze. Czesc Dziewczyny Jestem z Wroclawia i tez poszukuje kolezanki,z ktora moglabym czasem wyjsc na spacerek,ploteczki,kawke itp. Najwa┼╝niejsza jest profilaktyka i to ┼╝e sie zg┼éaszacie na badania! Zaluje ze nie wygladzalam prywatnie..z pewnoscia bylby inny efekt!Nie chce Cie jednak zniechecac!Sprobuj!Jesli nie bedzie poprawy wtedy zdecydujesz sie na wyciecie...Pozdrawiam!POWODZENIA!
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bo ciagnie sie pewnie za toba smrodzik....
[link widoczny dla zalogowanych]
po urodzeniu c├│rki nosze rozmiar 40, niektorych firm 42 oczywi┼Ťcie sie odchudzam, ale musze w cos si─Ö ubierac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

C├│┼╝ katolicyzm. [link widoczny dla zalogowanych] masa┼╝ystka z empiro
skuteczny spos├│b znalaz┼éam dopiero na [link widoczny dla zalogowanych] ,Falowane%20w%C5%82osy,0.html do go┼édiego z gumisi├│w [link widoczny dla zalogowanych] ron_cudo_zwiewna_suknia_feria_kwiatow_38.html Laski: a co do domu to lubi─Ö do niego wraca─ç od kiedy mieszkam sama i to tutaj w polsce zadko tak czu┼éam a do domu rodzinnego niechcia┼éam wraca─ç..............teraz jak doros┼éam mam swoj─ů rodzine to staram si─Ö by ka┼╝de z nas chcia┼éo wraca─ç to z przyjemno┼Ťcia,,moje dziecinswto by┼éo okropne i pami─Ötam ┼╝e robi┼éam wszystko chodi┼éam na spacery,do kole┼╝anek byle jak najpozniej do domu... [link widoczny dla zalogowanych]
potem rozja┼Ťnia┼éam.. choc na pewno nie powinny ogl─ůda─ç go dzieci. Chcia┼éam lepiej zapozna─ç si─Ö z klimatem tej kliniki albo macie bezposrednie kontakty? A d ko┼äca tego tygodnia musz─Ö by─ç w naprawd─Ö dobrej formie bo mam wa┼╝ne sprawy zawodowe i nie mog─Ö pozwoli─ç by b├│l g┼éowy mnie ogranicza┼é. Nie kazdy musi miec wysypke ,ja mialam takze,nie kazdy ma w tych samych miejscach zlogi i roznie sa one usuwane ,a to ze sa takie objawy swiadczy o tym,ze Twoj organizm dobrze sie pozbywa zanieczyszczen.Gdyby zadnych nie bylo to zwykle sa mniejsze efekty glodowki ,jesli towarzysza na glodowce bole nasilajace sie to bardzo dobry objaw.Nie twierdze,ze na kazdej kilejnej ma tak byc bo juz zwykle nie ma takich objawow jak przy pierwszej ,czasem gdzies sie cos odezwie ale zwykle na krotko i nie tak silnym bolem,.Moga za to inne miejsca sie odezwac bo nie da rady w czasie jednej glodowki usunac calego zanieczyszczenia.Z koliei im jest dluzsza tym oczyszczanie jest na glebszych poziomach.Moze byc rowniez czesto powtarzana cykliczna glodowka. Jade na przeciwbolowych i jest w miare ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z projekcja
[link widoczny dla zalogowanych]
Zapraszam do zapoznania si─Ö z nasz─ů ofert─ů. Pami─Ötaj, aby zje┼Ť─ç zup─Ö przynajmniej raz w ci─ůgu dnia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niebieski, bialy, jesli czerwien to ciepła, głęboka... [link widoczny dla zalogowanych] Pomimo ze masaz nie nalezy do najprzyjemniejszych to i tak dumna jestem z siebie, ze za dnieglugo smialo ubiore krotka spodniczke!
No nic, b─Ödzie co ma by─ç. ja r├│wnie┼╝ jestem posiadaczk─ů kr─Öconych w┼éos├│w .. Piszcie co u was!! Polozna kaze przec no to ok pre... lezalo mi to na duszy i musialam to z siebie wyrzucic. [link widoczny dla zalogowanych]
JEANNOT - stary , załamales mnie .Gdybym cos takiego usłyszał od swojej kobiety to ochota ne sex przeszłaby mi w sekundę . Ludzie sa nietolerancyjni, szczegolnie w maszym kraju. a tez mam usuniete obydwa platy . Witam czy już nikt nie chce rozmawiać na temat naszej pracy,może zaczniemy pisać trochę więcej.Pozdrowienia W chwili obecnej mieszkam z 3 kociakami. tycie 3 kg. To tak z przyjemnosci na atkinsie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Serdecznie polecam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pewnie wiekszosc znacie, ale i tak s─ů fajne (moim skromnym zdaniem) Ja rowniez nie jadam zadnych McDonaldow itp, staram sie sama w domu gotowac wszystko tak jak w Polsce, ale mimo tego i tak tyje, nadal.Juz ponad 30kilo przytylam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja na alkohol pozwalam, wiem, ┼╝e nasze rodziny nie b─Öd─ů si─Ö bawi─ç bez alkoholu, wi─Öc niech sobie pij─ů i oblewaj─ů nasze szcz─Ö┼Ťcie. [link widoczny dla zalogowanych] mam nadziej─Ö, ┼╝e moje pytanie nie jest \nienormalne\..
\tak, zostawi┼éam ci─Ö z powodu problem├│w z utrzymaniem erekcji\. Pozdrawiam Wazne zeby ludzie byli u┼Ťwiadamiani o tym co dobre a co zle, jesli ktos chce isc na operacje to szuka lekarza(wiem jakie to trudne) i po co ma wybierac na oslep skoro sa ludzie kt├│rzy mog─ů mu pom├│c poprzez swoje opinie o danym Dr, Gdyby nie forum (beauty w polsce)to tez nigdy nie trafi┼éabym do dobrego specjalisty, nie bede znowu pisac o kogo chodzi bo znowu si─Ö ktos przyczepi ;/ s├│l,pieprz wie ktos cos na ten temat?? [link widoczny dla zalogowanych]
Oprocz podwy┼╝szonej prolaktyny, oczywi┼Ťcie m├│wie o tym drugim wyniku po obci─ů┼╝neiu to nie mam zadnych wg. ze padlo ci na mozg to powinnas zrozumiec ,ze mozg masz co mogloby ci pasc na mozg jakbys go nie miala? ┼╗ycze powodzenia. No ja raczej bede musiala zaopatrzy─ç sie w jakies apaszki bo do szkoly potem nie chce z blizna chodzic, zaraz wszyscy sie beda pytac a co Ci sie sta┼éo? a to jest m─Öcz─ůce. Jem szybko a najgorsze to jest mi obojetne co? czy ja moge zajsc w ciaze??? ==
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.adabb.fora.pl Strona G│ˇwna -> Og│oszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin