Forum www.adabb.fora.pl Strona G│ˇwna www.adabb.fora.pl
Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Specjalnej Troski ADA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

kolejna osoba ktora wiezy w dobro snapea?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.adabb.fora.pl Strona G│ˇwna -> Og│oszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 717
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 19:07, 09 Kwi 2014    Temat postu: kolejna osoba ktora wiezy w dobro snapea?

Wst─Öp wolny
[link widoczny dla zalogowanych]
wlosy do lopatek...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
adrieta - wow ┼Ťwiadectwo z paskiem , grartulacje dla syna , musisz byc z niego dumna , m├│j niestety nale┼╝y do ┼Ťrednich uczni├│w , ale obieca┼é mi ┼╝e w przysz┼éym roku sie postara
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wypierana jest ze swego miejsca watroba, podpierane sa nerki....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

M├│wi─Ö Wam nie warto si─Ö m─Öczy─ç, bo samo ┼Ťci─ůganie i wycinanie nic nie pomaga. [link widoczny dla zalogowanych] Zawijaj nale┼Ťniki jak krokiety.
szuan - czyli w tr├│jke mamy podobn─ů wage ... do samych zakup├│w zach─Öca jeszcze bardziej karta Nokii te zdj─Öcia - jak to mo┼╝liwe, ┼╝eby taka ┼Ťliczna i seksowna dziewczyna tak sie zaniedba┼éa? Moja droga do odkrycia najlepszych kosmetykow by┼éa dllluga..testowa┼éam prawie wszystko dost─Öpne na rynku!!! ---->Do esente czym powiekszalas? [link widoczny dla zalogowanych]
Ojjj, ale bym sobie poplywala na windsurfingu!!! No tak.. oragnizmy nieb─Ödnych T┼üUSZCZ├ôW raczej nie ratujemy naszego organizmu ale znowu mu szkodzimy. Nie zgadzam sie z toba jsesli chodzi budzet i lekkie podejscie arabow do kasy, zalezy kogo i gdzie mieszka, ja np. talentu wygl─ůdu osobowo┼Ťci klasy itp itd Po miesi─ůcu sprawdza┼éem w Internecie stan mojego konta i normalnie spad┼éem z krzes┼éa. Kto┼Ť pomo┼╝e?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozpoczynam 3 serie i tak do niedzieli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kontakt:
[link widoczny dla zalogowanych]
No, a nie narobisz się i masz idealnie czyste. A czy taki orbitrek z allegro za 399zł też jest wart uwagi ;D?
ale to jest zawsze decyzja lekarza.
brytyjczyk..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zakwasy sa drugi dzien wiec jest dobrze

Misha ! [link widoczny dla zalogowanych] W ko┼äcu paznokie─ç zrobi┼é mi si─Ö bia┼éy - tak jakby by┼é \martwy\ - pisz─Ö w cudzys┼éowiu, bo przecie┼╝ paznokcie raczej nie ┼╝yj─ů - ale wygl─ůda┼é bardzo dziwnie.
Zawsze mozesz doplacic po 1100 koron od doby i pobyc dluzej jak by byla potrzeba. brzuch to tez przeciez miesien i kontuzja moze nastapic! Badania powinna┼Ť zrobic co najmniej 3 razy podczas ci─ů┼╝y - po razie w ka┼╝dym trymestrze. Mi juz sie wszystkiego odechcialo. Czy to, ze jest ona na logike d┼éu┼╝sza ni┼╝ miesi─ůc o 6dni sprawia w kwestii prawnej, ┼╝e jest to umowa zawarta na okres pr├│bny przekraczaj─ůcy jeden miesi─ůc? [link widoczny dla zalogowanych]
Nie odzywa┼éam si─Ö, bo jest mi wstyd. ja mam te┼╝ teraz seks 5-minutowy, a mia┼éam takich kochank├│w, z kt├│rymi mog┼éam z ma┼éymi przerwami przez ca┼é─ů noc i jestem za┼éamana Po trzech miesiacach odzywiania zrobilam pasemka a potem zafarbowa┼éam sie na jasniejszy a teraz juz praktycznie mam swoje propos basenu - ┼Ťwietny pomys┼é, naprawd─Ö cz┼éowiek si─Ö relaksuje i zapomina o ca┼éym ┼Ťwiecie. do picia wina piwa drinki (trzeba bylo sobie kupic naturalnie to picie ). NIKUSIA chyba najpro┼Ťciej bedzie ci w google wpisa─ç te nazwy i troszke poczyta─ç i por├│wnac oba lekarstwa i wierzy─ç trzeba, ┼╝e wszystko b─Ödzie dobrze...
Kiedy jedna tabletka wypłynie pakujesz Lactovaginal.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co polecacie?
[link widoczny dla zalogowanych]
a potem my┼Ťl─Ö w┼éa┼Ťnie o Meridii, lub LIDa......chocia┼╝ z dwojga z┼éego bardziej bezpieczniejsza jest Meridia.....
Dorot─Ö Welman
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja diane biore ale chce zmienic na jakies ktore tez dobrze na cere wplywaja

Zawsze gorzej odczuwalne to jest wieczorem i w nocy. [link widoczny dla zalogowanych] o krado- moze powinnas podejc do koelzanki i powiedziec,ze powinna za to zaplacic-
Nie jestem rasistka,nie mam do nikogo uprzedzen,ale zachowanie wielu z nich jest przerazajace. Jestem bardzo wrażliwa na takie zabiegi :-/ bleeeee nie patrzyłam jak mi usuwali ale nasłuchałam się... Pozdrawiam goraco!! Diagnoza kolegów lekarzy była tragiczna nie ma praktycznie żadnych szans na wyleczenie. ...Że we mnie wierzysz [link widoczny dla zalogowanych]
ale co si─Ö komu podoba. kiedy by┼éam ma┼éa, te loki by┼éy wi─Öksze... Na pocz─ůtku mia┼éam ochote go udusi─ç bo ja jakos nie przepadam za ogl─ůdaniem facet├│w na necie, wol─Ö patrzec na swojego.........a on jednak nie. Jakie sa Wasze plany na swieta? Pod wp┼éywem blizn mam przykurczone 3 palce u lewej i 3 u prawej r─Öki. [link widoczny dla zalogowanych] 200.jpg Wiec zwisa mi twoja opinia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Clindamicin MIP 0,6 1 tabletka co 12 godzin ÔÇô ca┼ée opakowanie.
Jeste┼Ť bardzo m┼éod─ů kobiet─ů, mi─Ö┼Ťniaki s─ů niegro┼║nymi guzkami.
Co do tego ze 2 litry ciezko ida...skads to znam, mi za pierwszym razem tylko 1 litr, mialam wrazenie ze nie ma wiecej miejsca, drugi raz 1,5l,
[link widoczny dla zalogowanych]

czy ktos ruszy ze mna?
[link widoczny dla zalogowanych]
Sozańskiego. no 4 lata i nic, to sporo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

oktavka masz racje- z cesarka w razie czego mozna poczekac... [link widoczny dla zalogowanych] Uwielbiam dziewczyny w sk├│rzanej odzie┼╝y!
D┼éugo szukam czego┼Ť dobrego, ale jako┼Ť nie mog─Ö si─Ö za bardzo do niczego przekona─ç. Aa mianowicie ├│w lekarz powiedzial ze mam ma┼éa nadzerke i lekki stan zapalny(?) czy cos takiego... ) mnie bol─ů niesamowicie, poza tym chce mi si─Ö bardzo spa─ç, ale zrzucam to na bromergon... Mo┼╝na doprawi─ç: Czy kto┼Ť z Was u┼╝ywa takiej ma┼Ťci? [link widoczny dla zalogowanych]
z farmacj─ů, kt├│r─ů r├│wnie┼╝ rok studiowa┼éam,dla zorganizowany student znajdzie czas zar├│wno na nauk─Ö jak i na imprezowanie , tak┼╝e nie jest ┼║le, po┼éo┼╝na to fajny zaw├│d, wiadomo super kasy mo┼╝e nie zarabiaj─ů ale dla chc─ůcego nic trudnego, najwa┼╝niejsze jest robi─ç to co si─Ö w ┼╝yciu podoba, ┼╝eby si─Ö nie m─Öczy─ç codziennie w pracy, ja d─ů┼╝y┼éam do swojego upragnionego celu jakim by┼éa stomatologia, za trzecim razem si─Ö uda┼éo Ja sie boje tego momentu po przebudzeniu.. K┼éadziemy si─Ö na pod┼éodze na plecach i skrecamy glowe raz w lewa raz w prawa strone (glowa ca┼éy czas le┼╝y na pod┼éodze). Mo┼╝e jest kto┼Ť kto te┼╝ planuje wyjazd w tym czasie i jeszcze si─Ö zastanawia, gdzie uderzy─ç, szuka kontaktu ze starymi znajomymi na emigracji, itp... kawa wypita, po─çwiczone, nawet wiecej ni┼╝ za┼éo┼╝y┼éam, ogarne┼éam siebie i dom i... tak poza tym jesli chcesz kupowa─ç na allegro Bylam teraz na kontroli, cysta zniknela (to podobno typowe przy podwyzszonej prolaktynie), znowu pytania o wzrok i wydzieline z piersi (swoja droga mi sie wzrok ostatnio pogorszyl).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyj┼Ť─ç z czerni - w planach mia┼éam czekoladowy br─ůz i nada─ç w┼éosom new look nie trac─ůc znacz─ůco na d┼éugo┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Godzina 9:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.adabb.fora.pl Strona G│ˇwna -> Og│oszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin