Forum www.adabb.fora.pl Strona Gwna www.adabb.fora.pl
Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Specjalnej Troski ADA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Miałam wyrywane dwie ósemki.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.adabb.fora.pl Strona Gwna -> Ogoszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 717
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 19:17, 06 Kwi 2014    Temat postu: Miałam wyrywane dwie ósemki.

No wlasnie nie chce dlugich tylko takie normalne troche za opuszke ale strasznie obgryzam i nie wiem czy sie bedzie na nich trzymac
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja dostalam od lekarza lek o nazwie doxepin .Są 10 i 25 mg. [link widoczny dla zalogowanych] Jest do tego fajny szampon [link widoczny dla zalogowanych] ,Modelowanie%20w%C5%82os%C3%B3w.html
mnie od boreliozy drętwieją, bo zaatakowały kleszcze.... Wiecie co jest najgorsze,że mój facet nie podejmuje tego tamatu a ja nie wiem jak mam zacząć bo pomyśli,że jestem niecierpliwa!chciałabym z kimś pogadać kto ma taki sam problem bo trzymać to w sobie to jest ciężko Staniki bawełniane, jeszcze do tego o dającym się nosić kroju (druty tak, usztywnienie miseczek nie), i tak są trudno dostępne - staniki o miseczkach 95 lub 100% bawełny są właściwie tylko na Allegro (za to rajstopy 92% bawełny - tylko na bazarku...) i zresztą i tak nie są idealne, bo ramiączka już są z czegoś sztucznego i drażnią. A operacji mogę się spodziewać na drugi dzień z rana, czy nawet wieczorem są wykonywane? i to nie prawda, że zabijanie ich przynosi pecha.. [link widoczny dla zalogowanych]
Proszę pisać na e-mail: dzieci z związku z muzułmaninem zawsze są muzułmanami... ej prosze bez przesady. CHCIALABYM CIE PROSIC O PARE INFORMACJI NA TEMAT APARATU BIOTRON : czesc czemu nie moze przekroczyc 25 min ??:> jakie cwiczenia robicie jeszcze dodatkowo i poo jakim czasie widac elekty oraz powiedzcie mi czy duzo mialyscie/macie do spalenia dla mnie to byłoby bardzo krępujące jakby mi w krok patrzyła o boże Jesli nie chcesz odpowiadac na wszystkie pytania, to ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W szczególności polecam dr Świdraka.
[link widoczny dla zalogowanych]
Inna zasada mówi, że im dłużej ciągnie się choroba, którą chcemy wyleczyć i im bardziej jest zaawansowana, tym głodówka powinna być dłuższa. Jimmy Cliff - You Can Get It If You Really Want It
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bo obok takich parametrów można mieć krzywe nogi, obwisłe piersi, płaski tyłek etc, wymiary to tylko centymetry. [link widoczny dla zalogowanych] Zamiast tego 1 kostkę rosołową i łyżkę sosu sojowego.
Twoja wypowiedz bardzo zachęca do dalszego działania i wiary w to ze się moze udać. Do sernika daje tomini...i naprawde dobrze wychodzi chory zboczeniec heej, pisalam do Was wczoraj ale post sie nie pojawil :/ właśnie tego się obawiam a na dodatek trzeba wyjechać na miesiąc na zamknięte szkolenie.......... [link widoczny dla zalogowanych]
Przy okazji: Sama niedługo spróbuje, jak tylko dostęp do owocków będzie troszeczkę lepszy Pozdrawiam serdecznie Ja nabrałam prawdziwej werwy do odchudzanka Sport pomaga mi nie myśleć o wymiotowaniu i całej reszcie Naprawdę jest dobrze Mam jeszcze chwilkę przerwy, więc zerknę sobie na glodne.pl Sadzi sie z pania dr. łonie 250 jeden link mi się nie wyświetla Wyświetla mi się ten, w którym piszesz, że zioła są nieoryginalne ... też ta sama historia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak dla mnie cwiczenia sa teczace, ale do wytrzymania, a zakwasy mialam tylko przez 2 dni wiec jestem mile zaskoczona
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Enjoy new lips [link widoczny dla zalogowanych] powiedzcie jeszcze kiedy trzeba się rejestrować i o ile wcześniej?
Przy regularnych lewatywach odmaka to co jest przyschniete, dlatego warto porobic lewatywy przed glodowka. Sylwetka 24 Co prawda obecnie nie mieszkam we Wloszech,jestem obecnie w Polsce ale niedawno wrocilam - mieszkalam i pracowalam tam 4 miesiace i musze przyznac, ze mimo wileu trudnosci bardzo polubilam ( a moze nawet pokochalam troszke...) ten kraj. proszę o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!! - tłuszczyk szybciej spalisz, zwłaszcza w tych miejscach gdzie najoporniej go zrzucić, [link widoczny dla zalogowanych]
ja robiłam kolczyka 2 dni przed sylwestrem a dzisaij już zmieniałam i wszedł gładko, ale to zależy od człowieka. czy nie- moze byc roznie. Nie moga dac wszystkim bo jakby to wygladalo ? ogolnie rzecz biorac musze powiedziec ze poltra roku temu skonczylam licencjat z poloznictwa, za pol roku mam nadzieje bede mgr. Muszę pojutrze (czyli w pon) iść do mojego chirurga i się coś poradzić. guma do zucia! Metabolizm jest tak zaniżony że właśnie taka ilośc wystarczała do tego aby utrzymać aktualną wtedy wagę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ilość zatem skutków ubocznych które można zauważyć przy LIDZIE jest taka sama jak przy innych preparatach czy dietach.
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam troche zniszczone wlosy, ktore chcialabym odzywic i wygladzic Ktorej firmy polecacie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziś wieczorem zobaczyłam, że mam takie małe czerwone kropki na szyi .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mój ślubny obiera młode ziemniaki i pyta sie czy chcę.
[link widoczny dla zalogowanych]

TIPSY KIELCE !!! [link widoczny dla zalogowanych] Żadna fanaberia, tylko marzenie o tym, by mną i dzieckiem ktoś zajął się po ludzku i bez łaski.
mam zj**ane imię Tak jak wy jeszcze pare lat temu byłam nim zauroczona( choc w ogóle tego sobie nie uswiadamiałam)ale nigdy wczesniej nawet mi do głowy nie przyszło ze mogłoby byc miedzy nami cos wiecej. chcac uniknac wizyty u chirurga moczyłam palec w nadmanganianie potasu, sodzie, przykładałam aloes a nawet smarowałam płynem na brodawki. Polecam masz na myśli to? [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdr!!! [link widoczny dla zalogowanych] 4-i3121902800.html W końcu znajoma poleciła mi gabinet Ekspert Stóp. autorka robiła badanie w 15 tc i brała antybiotyk od 15 tc a to chyba za późno. Górniak Pokazane jest jelito, a takze choroby i dolegliwosci w zaleznosci gdzie sie odloza kamienie itp prosze powiedzcie mi czy jest to cos złego ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 717
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 19:18, 06 Kwi 2014    Temat postu: Oktavko, mój synek ma 2 lata i 8 mcy, jest z listopada.

Proszę aplikować głębiej, bo inaczej cała zawartość wypłynie (tak było u mnie pierwszego dnia).
[link widoczny dla zalogowanych]
do tego pobolewania w dole brzucha....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z tym, że ja wyjeżdżam na wakacje od 4 do 10 lipca. [link widoczny dla zalogowanych] powiedcie mi czy bul brzucha morze być tak mocny jak podczas poronienia
Hej. Moim zdaniem są mega wypasione, jeśli chodzi o zniszczone włosy to szczególnie radia - coś niesamowitego co zrobiła z moim sianem na głowie odrosty rude, a reszta dalej jak czarna, tak czarna. Marudzą i marudzą, po co właściwie pracują skoro jest tak źle... Ale.oczywiscie.z.wielu wzgledow.lepiej jest przeprowadzac kaskadowa glodowke. [link widoczny dla zalogowanych]
Drogi strzyżenie 140 zl, ale warto. Wszystko, bowiem zależy, od potrzeby kobiety i umiejętności i jej oceny. 3072835 No i jeszcze cos chcialam dorzucic na temat oczyszczania jelit Zaczynam w styczniu, ale nie piszę gdzie by nie robić reklamy. bialy z czarnymi...o rany to musi wygladac strasznie?! czy ja Go wyzwałem???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zarobisz jak każdy, kto bierze w tym udział ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
Towarzyszy mu nadmierny rozwój mikroorganizmów nas skórze głowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak bywa, takie jest życie i tacy są ludzie. [link widoczny dla zalogowanych] A i jeszcze jedno pytanko:
i sama się zastanawiam jak ona się tam zmieściła. W okoloicach Katowic ksiazeczka kosztuje 70zl(badanie jest na cale zycie), zadnych dodatkowych przeswietlen i badan krwi nie mialam, jesli idzie sie taka ksiazeczke podbic do lekarza medycyny pracy to to kosztuje kolejne 50zl ale mi podbila na 2 lata wiec mialam luz, darmowe jest wtedy kiedy masz polecenie z urzedu pracy.... Ja polecam quick Vue lub bobo test. Ubielbiam spotkania z ludzmi i długie rozmowy. [link widoczny dla zalogowanych] _ciesni_nadgarstka.pdf [link widoczny dla zalogowanych]
Jak pisałem w 1-m poście, są to wartości orientacyjne, nie można im bezgranicznie ufać, aczkolwiek Twoje zapotrzebowanie będzie gdzieś w pobliżu tej liczby, na pewno nie wynosi 2500kcal (jeśli kalkulator podaje 1850). Słyszałam że w szkole hairxtend jest fajnie ale nie mogę nic z doświadczenia powiedzieć... popieram wypowiedzi moich poprzedniczek. witam, szukam obecnie dobrej kosmetyczki w Opolu,...ale jak widac na forach nie ma zbyt wielu wypowiedzi... np .podraznienie mechaniczne wywolane przez czasteczki pozywieniastykajace sie z podrazniona powierzchnia, Po urodzeniu dziecka troche bylam w domu a pozniej zaczelam stawiac kroki jako tlumacz. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdy udalo mi sie zasnać, budzilam sie z drgawkami, dostawalam szału, nawet stać nie mogłam, nie mowiac o leżeniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w ogóle nie kazałby mi siadać na fotel, gdybym nie poprosiła o cytologię, znowu nie postawił zadnej diagnozy, wypisując receptę na czopki wrzasnął nagle do pielęgniarki:
[link widoczny dla zalogowanych]
W sumie 6W to trening dla facetów nie dla początkujących babeczek Życzę powodzenia ! Te formy łysienia mogą występować zarówno u mężczyzn jak i kobiet.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wyborowała mi 2 zdrowe zęby z powodu nagromadzonego osadu?; [link widoczny dla zalogowanych] Układ rozrodczy kobiety ma taką budowę, że zgina się do tyłu i kładąc tabletkę byle jak napotyka się na ten zakręt i nie można włożyć głębiej.
Zacznę od końca - te dwa tygodnie to takie minimum z minimum... Tzn tyle że zawierałaś ślub zarówno cywilny jak i koscielny. Pomocy! Piaskowanie nie jest moim zdaniem nie przyjemne, poprostu to czyszczenie zębów pod dużym ciśnieniem. dzisiaj sobie wlasnie przeklulam pepek w warunkach domowych. [link widoczny dla zalogowanych]
Po Świętach znów mam fazę wielorybka. Od papierosów też Cię odrzuci, pisała o tym santana , poczytaj topik powodzenia Od paru dni piję zioła Ojca Gabriela. Inaczej może wdać się zakażenie! a co do kobiecosci hmm bozia obdarzyla mnie sporym biustem hehe nawet ciaza mu nie dala rady czy waze 50 czy 57 on sie nie zmienia i to jedyna czesc mojego ciala, ktora mi sie podoba, pupa co bym nie robila ile nie wazyla jest moim utrapieniem sflaczale dwa pulpety i do tego mam takie waleczki pod posladkami porazka..ostatnio mam nawet jakas fobie przed dzinsami i chodze w samych leginsach, takze akurat u mnie ta waga z kobiecoscia ma niewiele wspolnego zrobic tak zeby wszyscy do lodzi dojechali. Nie wiem, czy czytałaś moją historię / chyba str.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Daj znać jak się uda
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczyny pomóżcie mi...
[link widoczny dla zalogowanych]
duzo tez schudłam...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I zeby nikt mnie nie podrobił [link widoczny dla zalogowanych] przeciez to nie wyplukuje tylko tych kamieni kalowych ale tez i flore bakteryjna.
Rozczesuję je tylko po myciu, z odzywką bądź maską na włosach. Pozdrawiam Ja lecze juz nadczynnośc tarczycy od dwoch lat i ciagle to do mnie wraca dlatego lekarz powiedzial mi ze moge podjac leczenie jodem promieniotworczym badz calkowicie tarczyce usunac. Juz mi nikt nie powie ze doktor malo zmienia nosy. Poza tym nigdy nie jest tak, że jak inni coś robią to my też od razu musimy, jeśli ktoś nie chce dawać nikomu ciasta po uroczystości, to nie musi tego robić. [link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli teraz nie zainwestujesz/rodzice nie zainwestują to za kilka lat przyjdziesz na to forum płacząc, że masz dwa obwisłe worki zamiast piersi i będziesz spędzać długie godziny po lekarzach, bo noszenie złej bielizny przy dużym biuście może prowadzić m.in. Tak to potraktowałam. wyobraz sobie ze rozumiem slowo pisane tylko nie rozumiem takich bezmozgowcow ktore wymyslaja takie denne topiki no chyba ze droga autorko topiku masz 10 lat to by wyjasnialo twoja pseudointeligencje...do psychiatry sie nie wybieram bo nie widze ku temu powodu a jesli ty takowy widzisz to twoj problem,moze ty masz cos z glowka nie tak...??a od kiedy slowo ,,nie,,znaczy ze sie zgadzam?chyba ze ktos nie zna jezyka polskiego...,nie weszlam tu po to aby przytaknac temu cudownemu watkowi o podobienstwie(zreszta marnym)brodzikowny do alfa tylko po to zeby zauwazyc jaka kretynke z siebie robisz...powodzenia w wymyslaniu nastepnych rownie blyskotliwych tematow jak \w polowie \ byla na tym swiecie, a nozki miala jeszcze w brzuszku, jedna z poloznych powiedziala, ze moja siostra moze ja sobie wyciagnac i polozyc na brzuchu! Gdy zaczynam intensywniej pracowac, odretwienie zanika (!?!?!) PIGMENTUM CASTELLINI pamiętajcie!! Hmm, mam troche podobnie ale inaczej.....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 717
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 19:22, 06 Kwi 2014    Temat postu: Spanie i noc.

Wierze, ze Ci sie uda, jak juz tak daleko zaszlas FeBe to musieliby sie okazac dziwolagami nie zatrudniajac zdolnej polki!
[link widoczny dla zalogowanych]
Pierwsza część mnie zaciekawiła, a przy drugiej ziewałam, chociaż muszę przyznać,że było na co popatrzeć, bo Diego Luna jest moim zdaniem przystojniejszy od Patricka Swayze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wszystkie podane przeze mnie wina kosztują ok 10 PLN, ale są naprawdę spoko: [link widoczny dla zalogowanych] KORONIEWSKA 1978,
blagam niech mi ktos to przesle na maila!!!! Pozdrawiam Ależ nam się tu dużo Ullllll zebrało Ulla do też Uli ... Ma swój prywatny gabinet na Poleskiej i bierze połowę tego co biorą na Zamenhoffa... Może by trzeba pomyslec nad HTZ ? [link widoczny dla zalogowanych]
Na fejsie wlasnie pojawila sie bardzo fajna promocja rabat 50% na strzyzenie. Dziewczyny sukces, może maleńki ale jednak BRAK APETYTU. Jak się ładować w jakiś kurs to konkretnej marki - moje zdanie. Ostatnio dolaczyl do nas dziadzius prawie 70letni i opisal swoja historie. ja od 4 lat mieszkam w neapolu i powiem szczerze ze nie zgadzam sie tak calkiem z opinia ze ludzie z poludnia sa gorsi od tych z polnocy. z bialych Pinot Griggio lub Chardonnay blanc \Careless Whisper \ George Michael
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
przy oczyszczaniach tak jest.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w trakcie dni sie 'zszopuja' a jak schna same na noc (zarzucam włosy do gory) to sie kreca.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu Justyna! Nie bylo mnie 6 miesiecy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

DZIEKIE ,prosze o maile kto ostatnio wyrabial takowa ksiazeczke [link widoczny dla zalogowanych] dajcie spokoj, jak juz kos pisal, ona juz nie zyje, wiec jalowe gadanie takie...
BARDZO DZIĘKUJĘ GOLI 23 ZA OPIS OPERACJI.Ja wybieram się 2 grudnia do szpitala na operację i też mam stracha,ale teraz chociaż wiem jak to wygląda.Pozdrwiam i życzę zdrówka. dosłownie chwile i już mam prawie całe nogi czerwone.. Miałach schodek na schodku, grzywka wyła pionowo, włosy asymetryczne nawet z długości (cięte pod skosem chyba). Mroczek-to chyba oczywiste Może ktoś wie co oznaczają moje wyniki, które podałam wcześniej. [link widoczny dla zalogowanych]
Badaniem potwierdzającym diagnozę wstępna jest badanie EMG - przewodnictwa nerwowego w obrębie nerwu pośrodkowego na poziomie nadgarstka.Pomocnym może być też badanie USG kanału nadgarstka. Pewnie mało to odkrywcze, ale podobno stare prawdy są najlepsze. Juz i tak nic z ty nie zrobimy Prosze o odpowiedź na mój post.. Zakupiłem rywanol i polewam na następny dzień dzikiego mięsa już nie mam ale jest ropa i ból. Chciałbym go złapać ale nie dam rady jest on za wysoko i boje się że by na mnie spadł a tego bym nie wytrzymał ;P Codziennie mu się przyglądam obok na tujach pełno krzyżaków które mam generalnie lekko gdzieś bo są że tak to powiem ładniejsze ;D a te kątniki duże odwłoki i nogi grube to wygląda niesamowicie. i 21 lat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Baśkaa - i Ty masz mało do zrzucenia.......
[link widoczny dla zalogowanych]
oraz buziaki dla Kasieńki23 za ten topik W moim wypadku ja jestem uzalezniona od wegli wiec zwyczajnie wiem ze na pewne rzeczy nie moge sobie pozwolic bo konczy sie to takim atakiem glodu i hustawka nastrojow ze kosmos
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Tylko jak on jest w domu to wtedy pełno różnych ludzi i znajomych przyłazi.............
Po trzecie - załapałam totalnego lenia. pozdrowienia, szczególnie dla oczekujących.. Te zabiegi nie maja na celu wybielic zębów, ale dzieje się tak, kiedy mamy dużo kamienia, nalotu, to jego usunięcie siła rzeczy powoduje, ze lepiej wyglądają. pamiętacie kto to śpiewał? No normalnie brak mi słów. [link widoczny dla zalogowanych]
i to nawet bez makijażu, cóż nie ma ideałów bylam mega zadowolna, chcialam sie umowic po raz kolejny, a tu niespodzianka... Oj nie wiem Oktavko czy to tak bardzo aktywnie, siedzenie w domu i nawet z tej pozycji prowadzenie firmy to dla mnie jak morderstwo ...Wolałabym polatac po lesie, popływać pontonem czy...mam tyle atrakcji w zasięgu ręki a mogę tylko na nie popatrzeć. mojemu facetowi zaczęło coś sie chrzanić w sprawach urologicznych i jego lekarz powiedział że ma poprostu jakieś bakterie którymi sie najprawdopodobniej zaraził ode mnie. opanowali seksbiznes. no, pinokio, tez bym była zaskoczona;/ Szczegolnie teraz gdy mam dziecko, poznalam duzo kolezanek na placu zabaw, sporo z nich ma podobna sytuacje jesli chodzi o prace tzn jej brak (ja na tle mam najlepiej bo jakby nie bylo prauje choc sa to poczatki), tak wiec oprocz tematow dzieciowych mamy drugi wspolny temat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Następnie założył mi trzy szwy i nie przepisywał żadnego antybiotyku ani ketonalu, mówiąc że nie będzie to raczej potrzebne, ale zazaczając przy tym, że gdyby jednak ból był nie do zniesienia to mam się zgłosić na pogotowie lub do niego.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pytajnik-napisz coś o sobie. Hej, ja już tu wcześniej pisałam że właśnie je zaczełam brać..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jest tam ktos kto mi pmoze??? [link widoczny dla zalogowanych] A jak nie, to trudno.
Szczegolnie w skórzanych - skóropodobnych spodniach (choć skórzane mini też są sexi)!!! a i żadnych prześwietleń płuc ani badania krwi nie miałm Madziolek24 a ten orbi co wkleiłaś to jest magnetyczny? Planuje co prawda kupic sobie jeszcze ten blyszczyk z Sephory. Odzywały się tak stopniowo. [link widoczny dla zalogowanych]
Potwierdzam wypowiedź koleżanki, również byłam zdziwiona z mega profesjonalizmu jaki mnie zaskoczył w Berendowiczu w Katowicach. Jednen raz za wiele nie da - robi sie rzez pierwszy tydzień codziennie, drugi w co drugi dzień, w trzeci 2x w tygodniu w czwartym jeden raz i póżniej przez kilka miesięcy 1x w miesiącu. Ofert jest wiele, ale trzeba dobrze trafić. Wcale nie wygladaja dobrze jak na swoje lata nawet po tych operacjach! ,doprowaqdza to do totalnego grabienia palcow i dloni wyprostowac nie mogę ,byc moze sa to chore stawy lub mięśnie ...... Ja jestem dopiero przed. Jakos nie jestem sobie w stanie tego wyobrazic...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.adabb.fora.pl Strona Gwna -> Ogoszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin